titulní strana

Diskuze

Vložit nový příspěvěk

<<  |  <  |  >  |  >>
Zobrazeny příspěvky 1-20
(celkem 97)
22.12.2016, 10:10
Petr Svantner
Novy impuls?
Muze timto impulse, zivou vodou na mlyn DOH, byt dopravni kolaps v oblasti po rozsireni zavodu v Kvasinach? Jak lze videt treba zde: http://hradec.idnes.cz/dopravni-situace-na-rychnovsku-automobilka-kvasiny-f9e-/hradec-zpravy.aspx?c=A161219_111620_hradec-zpravy_the kolaps je denni realitou. Ktera ze dvou smycek DOH by byla vetsim prinosem pro tento problem?

Vesele Vanoce a DOH pod stromecek! :-)
5.9.2016, 20:46
petr autor
braňme se rozvoji
pane Černý, jak vidíte projekt se zastavil takže obranáři jak to tak u nás bývá slavně zvítězili. Nebojte se, nikdo si z rozvoje území Orlických hor výstavbou ekologické infrastruktury business dělat nebude. Až si tam ti správní hoši budou chtít udělat business tak si budte jist, že to nebude výstavba infrastruktury ale něco co jim bude skutečně sypat a vás se na to ptát natož žádat o dovolení určitě nebudou. A EU peníze na infra které končí v roce 2022 skončí v Rumunsku nebo Bulharsku a my se budeme jen dále beztrestně bránit a divit jak to mají jiní a jinde super....
4.9.2016, 10:36
Jan Černý
Někomu zřejmě vadí, že Orlické hory jsou stále ještě nezničené. Proti takovým je třeba se důsledně bránit. Dělat si z ničení světa byznys by nemělo již nikomu beztrestně projít.
2.6.2015, 17:26
Roman
Příspěvek
Super projekt, kéž by se to povedlo zrealizovat. Někde jsem četl, že horské obce tento projekt podporují a tady píšete, že tomu tak není. Není možné spustit jinou etapu a začít se stavbou tam, kde ten zájem už skutečně je? Třeba se tím probudí i ti ostatní. Tohle je přece úžasná investice do budoucna a peníze z EU sem nepotečou do nekonečna. Moc vám fandím.
10.5.2015, 19:00
petr autor
aktuální stav projektu
Zdravím příznivce. Projekt čeká na to, až nebude nutné obce podél plánované trati přesvědčovat, že jeho realizace je pro ně velkou výhodou. Bez skutečné podpory místních municipalit je snaha o realizaci marná, s jejich podporou za současného přebytku peněz na infrastrukturu a nedostatku vhodných a připravených projektů by se tato myšlenka již realizovala. Vše rozhodují pouze místní municipality, nebyl by problém v případě jejich zájmu realizaci spojit s investiční výstavbou a expanzí závodu Škoda Kvasiny. Je ale nutné zapomenout, že snahu o rozvoj regionu a obcí bude někdo nosit starostům na zlatém podnose, musí vyvinout skutečnou aktivitu a pak "příležitost přeje připraveným" - takže není problém, stačí pouze chtít. Petr autor projektu
8.3.2015, 21:11
Jana
Příspěvek
Velmi se mě váš projekt líbí, kdy začne jeho realizace ? Nevidím zde žádnou současnou aktivitu na vašem webu ...
11.10.2014, 19:03
Pavel
Dotaz
Supe projekt, kdy začne jeho realizace ?
21.7.2014, 20:41
Petr
Příspěvek
Super projekt myslím že by hodně pomohl lidem kteří bydlí v Orlických horách, já například dojíždím z Deštného v Orlických horách do práce v Kvasinách a hodně by mě ulehčil cestování :)
29.12.2013, 10:17
Petr autor
Trs
Martine pošlete na kontakt svojí mail adresu a já ji přepošlu na kolegu, který pracoval na simulaci, pokud bude mít zájem a snad bude tak se vám ozve, zdraví Petr
29.12.2013, 10:13
Petr autor
Zdravím vá přátelé
Projekt je sice aktuǎlně tzv. Na čekačce, ale to neznáená že v případě změny názoru na něj ze strany kraje nebo místních municipalit se nemůže zase rozběhnout, to základní a podstané - studie - je vytvořeno a připomenout projekt veřejnosti není složité. Řada věcí - bateriová vozidla - se postupně posunují do reality, tlak individuální dopravy roste, střediska turistického ruchu se rozrůstají ale hory se dále vylidnují a jejich věrejná dopravni obslužnost dále klesa. takže většina skutečností s kterými projekt pracuje se naplňuje. Neklesejme na mysli, kdo je připraven není zaskočen. Záleží jen a pouze na zájmu a podpoře místních municipalit, bez podpory obcí a občanů a pochopení, že projekt je pro ně a ne proti nim nemá smysl zatím pokračovat, pokud se názor změní pak pojďme do toho:-)) zdraví a ůspěšný rok 2014 přeje autor
24.12.2013, 16:11
Martin
simulátor
Dobrý den, zajímalo by mě kde by se mohl sehnat simulátor na Dráhy Orlických hor v TRS.
Děkuji předem za odpověď.
Martin
27.5.2013, 22:43
František
Smutné
To mě tedy mrzí. Koupil jsem si kdysi symbolickou akcii. No jestli někdo považuje automobilovou zácpu za nulový přepravní proud, je mi to líto. Mohu celkem s jistotou prohlásit, že za daných okolností si budu muset najít jiné turistické cíle. Takové, kde budu mít jistotu, že se dostanu tam i zpět, přičemž budu moci jít odněkud někam. Řeči, že je potřeba peníze nalévat jinam, jsou jen řeči. Vždy jde o přístup toho, kdo se tam či onde stará. Není-li SŽDC schopna rozumně rozvíjet vlastní síť (opravdu nemám na mysli nákladné a významem sporné přeložky tzv. koridorů), proč by se mělo bránit ostatním, kterým není lhostejný reálný užitek na místní úrovni? Připomíná mi to postoj ČD - co neumíme my, nesmí umět ani nikdo jiný, to radši tratě zrušíme a nahradíme autobusy. Doufám, že projekt ještě není zahrabán tak docela, aby se nedal vytáhnout třeba za několik málo volebních období. Autorům velký dík alespoň za snahu.
16.5.2013, 9:18
Petr autor
odpověd
Vážený Jirko,

nemám žádný důvod se komukoli za cokoli omlouvat. Do projektu jsem investoval především svůj čas a své peníze. Pokud jsem získal sponzory tak jen díky svým schopnostem a přes odpor lidí jako jste vy. Lidí pouze kritizujících, protože na nic víc při svých schopnostech nemají. Doufám, že vy pro prospěch a rozvoj OH uděláte víc než já, kritikou ostatních neuděláte pro rozoj ale nic. Je to však to nejjednoduší, mnohem jednoduší než něco dokázat a vytvořit. Díky lidem jako vy jsme tam kde jsme, na periferii... mnoho úspěchů a těchto vítězství při vaší kritice. P.
30.4.2013, 13:28
Jirka
???
Od autora těchto stránek bych zde čekal spíš omluvu za to, že z našich společných peněz z různých fondů, včetně těch na rozvoj O.H. postupem let zcela zbytečně vytahal a prošutroval nemalé finanční sumy v řádu milionu a spoustu lidí od samosprávy až po státní organizace zatížil zbytečným papírováním na projekt, který byl od samého počátku stejně nesmyslný, jako v šedesátých letech rozjetá stavba skokanského můstku v Deštném - Zákoutí (s místem dopadu do říčky Bělé). Není bez zajímavosti, že argumenatace pro jeho výstavbu byly v mnohém naprosto totožné s argumantacemi autora o prospěšnosti tohoto projektu. Není divu, že u místních nenašel projekt odezvu, místní totiž dobře vědí, že je to naprostro ujetá vize, protože v daných směrech nejsou takřka žádné přepravní nároky. Přeprava autobusovou dopravou na trase Deštné-Rychnov nepřesahuje v ručním průměru deset osob denně. A představa rekreantů hromadně přesadajících z aut do vlaku je ještě utopičtější - stačí se podívat, jaká je obsazenost ski a cyklobusů, které navíc dovezou zpohodlněné zájemce až do místa areálu, respektive na vrcholy hor.
8.3.2013, 13:28
Petr autor
konec
Vážení přátelé,
Je nutné přiznat, že projekt DOH který se dostal od stavu nula do realizace kompletní studie proveditelnosti aktuálně směřuje k negativnímu závěru. Za to, že se asi nikdy, pokud se tedy nenajde schopnější manažer a vizionář, nedostaneme vlakem ani do Říček ani do Deštného či Olešnice nebo přes Orlické hory až do Polska za to můžeme poděkovat ne trvale opakovanému údajnému nedostatku peněz, universálnímu argumentu pro neschopné, ale především odporu a nezájmu místních obcí a jejich obyvatel, kterým měl projekt DOH paradoxně sloužit a nejvíce pomoci. Pouze Rokytnice v Oh a její starosta se za tento projekt skutečně postavil a za jeho snahu mu patří neskonalý dík. Nadále bude tedy základním dopravím prostředkem hor auto a případně pomalý autobus stojící v koloně aut před horským střediskem, nebo se pomalu smekající po namrzlé silnici. Každý má to co si zaslouží a o co se zaslouží, pokud si tedy bude někdo z tohoto regionu stěžovat na odlehlost a špatnou dopravní dostupnost může si za tento stav jen a pouze on sám. Bez moderní dopravy není udržitelný rozvoj regionu a ani zdroje ropy nejsou nevyčerpatelné…..Přeji mnoho úspěchů schopnějším vizionářům u obdobných projektů.

AUTOR
23.10.2012, 2:36
Jirka, HK
Přeshraniční železniční styk s Polskem
Nedávno jsem jel na služební cestu z Hradce Králové do nedaleké Nysy. Preferuji železnici, ale protože na polské straně tato bohužel není ve stavu, kdy by mohla rozumně spojit třeba Kudowu Zdroj - Klodzko - Otmuchow - Nysa, jsem většinu cesty jel po české straně. Vystoupil jsem ve stanici Glucholazy a protože již nejezdí vlak do Noweho Swiata, dojel jsem to na rowere ;) Podobný osud stihl bohužel i přechod Vidnavu přes kterou se původně do Nysy jezdilo. Věřím, že DOH obnoví tradice a zase nás propojí!
3.5.2012, 7:57
petr autor
projekt pokračuje
Zdravím vás vážení, projekt pokračuje v současné době klíčovou fází a to je snaha přesvědčit obce a následně kraj aby trasu DOH vložily do územně plánovacích dokumentů. U takto nestandarního projektu je to poněkud obtížnější, ale to je život. V Simulátoru se průběžně pokračuje s návrhem trasy podle časových možností autora, jakmile bude další foto dáme k dipozici. Pokud jde o důležitost projektu DOH ve srovnání s jinými projekty jedná se o drobné nepochopení. Není spor o Vysokovské spojce, již dávno měla existovat, je velmi smutné, že ti kteří by pro její vznik mají něco dělat toho příliš nedělají, nedělají ani příliš mnoho pro jiné železniční projekty, zabývají se pouze silnicí a železnice jako socka je zcela v pozadí proti IAD. V tom je jádro problému. Že jdou veřejné prostředky do staveb s menší veřejnou potřebností nemá smysl zdůrazňovat. Ale neklesejme na mysli, zdraví PT
19.3.2012, 21:29
zapomenuté jméno
úvaha nad důležitostí DOH
Vzhledem k počtům cestujících do OH mi to přijde jako neproirotní (neříkám úplně zbytečná) věc. Když zůstaneme v Hradeckém kraji, tak je daleko víc potřeba udělat Vysokovskou spojku nabo trať do Pece. V situaci, kdy ani jedna z těchto věcí není, mi přijde zvláštní řešit železnici do Orlických hor... Kdybyste se angažoval třeba v té Peci, jistě byste měl větší podporu a tím i šanci na dotace atd. a stavba by to byla bezpochyby užitečnější.
7.3.2012, 12:49
levap
investice
http://rychnovsky.denik.cz/zpravy_region/lokalka-ma-odlehcit-silnicim-20120307.html
18.1.2012, 15:32
Jirka
Jsem rád, že projekt pokračuje!
Vím, že je to běh na dlouhou trať. Ale potom co byl schválen rozpočet investic do Prahy, tak železnici DOH dávám větší naději než metru D! Místo neefektivních Blankotunelů mohly být např. zrekonstruovány železnice po celé ČR. Nevím proč by měl být dotován automobilismus v Praze na úkor prokazatelně mnohem potřebnějších staveb. A co tomu vůbec říká RegioJet?
<<  |  <  |  >  |  >>
Zobrazeny příspěvky 1-20
(celkem 97)

Vložit nový příspěvěk




Ubytování Orlické hory


Sponzoři:
Dopravní projektování Eurovia SUDOP Rokytnice v O.h. mikroregion Rychnovsko Královéhradecký Kraj C Tech direct media Dobrovolný svazek obcí Orlické hory Univerzita Pardubice